Počet záznamov: 1
Zásadný je výber segmentu a cieľovej skupiny
Názov Zásadný je výber segmentu a cieľovej skupiny Autorské údaje Michal Král Autor Král Michal Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 18, č. 4 (apríl 2013), s. 25. - Bratislava : MAFRA, 2013. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá obchod elektronický * založenie podniku * konkurencieschopnosť Anotácia Elektronický obchod - politika podnikania. Výber segmentu a cieľovej skupiny patrí medzi najzásadnejšie rozhodnutia v štádiu plánovania a prípravy podnikateľského zámeru. Čím sa odlišujú jednotlivé segmenty. Určenie potenciálneho zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-12
článok
Počet záznamov: 1