Počet záznamov: 1
Ekonomika médií a mediálna ekonómia
Názov Ekonomika médií a mediálna ekonómia Súbežný názov Media economy and media economics Autorské údaje Vladimír Bačišin Autor Bačišin Vladimír Zdrojový dokument Vybudovanie laboratória makroekonomických analýz a prognóz II. : recenzovaný zborník príspevkov z vedeckého a odborného workshopu v rámci riešeného projektu OPVaV : vytvorenie excelentného pracoviska ekonomického výskumu pre riešenie civilizačných výziev v 21. storočí : Bratislava 29. apríl 2013. [S. 1-4] CD-ROM. - [Bratislava] : [Vydavateľstvo EKONÓM], [2013]. ISBN 978-80-225-3616-5 Výstup z projektu ITMS 26240120032 Vytvorenie excelentného pracoviska ekonomického výskumu pre riešenie civilizačných výziev v 21. storočí
Poznámky ITMS 26240120032 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika Heslá médiá * ekonómia * trh * firmy * priemysel Anotácia Vymedzenie mediálnej ekonómie. Duálny trh fungovania ekonomiky mediálneho podniku. Východiská skúmania v oblasti mediálnej ekonómie. Výskumy v tejto oblasti vychádzajú z nasledovných tradícií: makroekonomický a mikroekonomický prístup a kritický prístup. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 153.8 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1