Počet záznamov: 1  

Vplyv médií na spotrebiteľské správanie

  1. Názov Vplyv médií na spotrebiteľské správanie : diplomová práca
    Autorské údajeIvan Tománek, školiteľ: Ivana Lennerová
    Autor Tománek Ivan
    Ďalší autori Lennerová Ivana (Školiteľ (konzultant)) EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH
    Korporácia Národohospodárska fakulta EU . Katedra ekonómie
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 62 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra870071

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.