Počet záznamov: 1  

Dizajn ako kritérium nákupného rozhodovania v produktovej kategórii parfumov

  1. Názov Dizajn ako kritérium nákupného rozhodovania v produktovej kategórii parfumov : diplomová práca
    Autorské údajeCsilla Volnerová, školiteľ: Ľubica Knošková
    Autor Volnerová Csilla
    Ďalší autori Knošková Ľubica (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 63 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra871243

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.