Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia elektronického obchodu spoločnosti Vinanza

  1. Názov Marketingová stratégia elektronického obchodu spoločnosti Vinanza : diplomová práca
    Autorské údajeRichard Grom, školiteľ: Mária Hasprová
    Autor Grom Richard
    Ďalší autori Hasprová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 70 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra869760

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce893.1 KBz IP adresy EU po prihlásení