Počet záznamov: 1  

Komunikačné efekty humoru v reklame

  1. Názov Komunikačné efekty humoru v reklame : diplomová práca
    Autorské údajeAdriana Kukučková, školiteľ: Kornélia Richterová
    Autor Kukučková Adriana
    Ďalší autori Labská Helena (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 81 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra869798

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce13.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.