Počet záznamov: 1  

Interaktívna marketingová komunikačná stratégia - najnovšie tendencie vývoja

  1. Názov Interaktívna marketingová komunikačná stratégia - najnovšie tendencie vývoja : diplomová práca
    Autorské údajeRoman Hatadám, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Autor Hatadám Roman
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 65 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra871447

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce5.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.