Počet záznamov: 1
Interaktívna marketingová komunikačná stratégia - najnovšie tendencie vývoja
Názov Interaktívna marketingová komunikačná stratégia - najnovšie tendencie vývoja : diplomová práca Autorské údaje Roman Hatadám, školiteľ: Otília Zorkóciová Autor Hatadám Roman Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 65 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 871447
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 5.6 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1