Počet záznamov: 1  

Obal ako piate P marketingového mixu

  1. Názov Obal ako piate P marketingového mixu : diplomová práca
    Autorské údajeIveta Kolisnyková, školiteľ: Igor Kačeňák
    Autor Kolisnyková Iveta
    Ďalší autori Kačeňák Igor (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 82 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra871223

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha289.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce3.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.