Počet záznamov: 1  

Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie

  1. Názov Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie : diplomová práca
    Autorské údajeZuzana Jakubčová, školiteľ: Bohuslava Mihalčová
    Autor Jakubčová Zuzana
    Ďalší autori Mihalčová Bohuslava (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra manažmentu , (Košice, Slovensko)
    Vydavateľské údajeKošice, 2013. - 89 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra875467

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce983.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    875467SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1