Počet záznamov: 1  

Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie

  1. Názov Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie : diplomová práca
    Autorské údajeZuzana Jakubčová, školiteľ: Bohuslava Mihalčová
    Autor Jakubčová Zuzana
    Ďalší autori Mihalčová Bohuslava (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeKošice, 2013. - 89 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra875467

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce983.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.