Počet záznamov: 1
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Názov Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie : diplomová práca Autorské údaje Zuzana Jakubčová, školiteľ: Bohuslava Mihalčová Autor Jakubčová Zuzana Ďalší autori Mihalčová Bohuslava (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra manažmentu Vydavateľské údaje Košice, 2013. - 89 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 875467
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 983.8 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1