Počet záznamov: 1  

Ekonomická a neekonomická účinnosť reklamy z pohľadu etických princípov

  1. Názov Ekonomická a neekonomická účinnosť reklamy z pohľadu etických princípov : diplomová práca
    Autorské údajeMiroslava Štibrichová, školiteľ: Lenka Pčolinská
    Autor Štibrichová Miroslava
    Ďalší autori Pčolinská Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2013. - 94 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra875582

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.