Počet záznamov: 1  

Marketingový mix a jeho prepojenie na spokojnosť klientov v konkrétnej firme

  1. Názov Marketingový mix a jeho prepojenie na spokojnosť klientov v konkrétnej firme : bakalárska práca
    Autorské údajeMiriama Kuruczová, školiteľ: Marína Korčoková
    Autor Kuruczová Miriama
    Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 65 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra870580

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha368.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.