Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia spoločnosti ŠKOLEX

  1. Názov Marketingová stratégia spoločnosti ŠKOLEX : bakalárska práca
    Autorské údajePetra Jansová, školiteľ: Mária Hasprová
    Autor Jansová Petra
    Ďalší autori Hasprová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 42 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra870568

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce365.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.