Počet záznamov: 1
Guerilla marketing ako nástroj marketingovej komunikácie
Názov Guerilla marketing ako nástroj marketingovej komunikácie : bakalárska práca Autorské údaje Lenka Svobodová, školiteľ: Peter Paľko Autor Svobodová Lenka Ďalší autori Paľko Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 52 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 870613
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 50.4 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 366.3 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1