Počet záznamov: 1
Koncept lovemarks a jeho význam v medzinárodnom marketingu firiem
Názov Koncept lovemarks a jeho význam v medzinárodnom marketingu firiem : bakalárska práca Autorské údaje Natália Pavolková, školiteľ: Mária Šášiková Autor Pavolková Natália Ďalší autori Šášiková Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 71 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 871562
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 135.2 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1