Počet záznamov: 1  

Koncept lovemarks a jeho význam v medzinárodnom marketingu firiem

  1. Názov Koncept lovemarks a jeho význam v medzinárodnom marketingu firiem : bakalárska práca
    Autorské údajeNatália Pavolková, školiteľ: Mária Šášiková
    Autor Pavolková Natália
    Ďalší autori Šášiková Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 71 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra871562

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha135.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.