Počet záznamov: 1  

Virálny marketing a jeho využitie na oslovenie cieľovej skupiny

  1. Názov Virálny marketing a jeho využitie na oslovenie cieľovej skupiny : bakalárska práca
    Autorské údajeTerézia Kukučková, školiteľ: Peter Paľko
    Autor Kukučková Terézia
    Ďalší autori Paľko Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 36 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra870578

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce664 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.