Počet záznamov: 1  

Nové trendy v medzinárodnom marketingu firiem

  1. Názov Nové trendy v medzinárodnom marketingu firiem : bakalárska práca
    Autorské údajeJaroslav Zigo, školiteľ: Janka Pásztorová
    Autor Zigo Jaroslav
    Ďalší autori Pásztorová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 48 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra871576

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1