Počet záznamov: 1
Stratégia vstupu vybraného podniku na zvolený zahraničný trh s aplikáciou nástrojov marketingového mixu na dané trhové podmienky
Názov Stratégia vstupu vybraného podniku na zvolený zahraničný trh s aplikáciou nástrojov marketingového mixu na dané trhové podmienky : bakalárska práca Autorské údaje Nina Adamová, školiteľ: Gabriela Džuganová Autor Adamová Nina Ďalší autori Džuganová Gabriela (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 65 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 870532
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1