Počet záznamov: 1
Vplyv marketingu na spoločnosť a postoj k marketingu v 21.storočí
Názov Vplyv marketingu na spoločnosť a postoj k marketingu v 21.storočí : bakalárska práca Autorské údaje Iveta Kršková, školiteľ: Šárka Kličková Autor Kršková Iveta Ďalší autori Kličková Šárka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 55 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 870577
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 267.3 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 978.6 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1