Počet záznamov: 1  

Sociálne siete a ich vplyv na správanie spotrebiteľa

  1. Názov Sociálne siete a ich vplyv na správanie spotrebiteľa : bakalárska práca
    Autorské údajeNatália Rudňanská, školiteľ: Šárka Kličková
    Autor Rudňanská Natália
    Ďalší autori Kličková Šárka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 58 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra870606

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha637.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.