Počet záznamov: 1
The Marketing Control System from a Theoretical and Practical Viewpoints
Názov The Marketing Control System from a Theoretical and Practical Viewpoints Preklad názvu Marketingový kontrolný systém z teoretického a praktického hľadiska Autorské údaje Ferdinand Daňo, Eva Hanuláková Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing i rynek. Rok 20, nr. 5 (2013), s. 17-23. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. ISSN 1231-7853 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * audit * kontrola * kontroling * distribúcia * marketing manažment Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00483-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 377.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1