Počet záznamov: 1  

The Marketing control system from a theoretical and practical viewpoints

  1. Názov The Marketing control system from a theoretical and practical viewpoints
    Autorské údajeFerdinand Daňo, Eva Hanuláková
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing i rynek. Rok 20, nr. 5 (2013), s. 17-23. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. ISSN 1231-7853
    PoznámkyVEGA 1/0333/11. - Res. angl.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * audit * kontrola * kontroling * distribúcia * marketing manažment
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00483-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF377.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1