- Agresívne praktiky v spotrebiteľských vzťahoch
Počet záznamov: 1  

Agresívne praktiky v spotrebiteľských vzťahoch

  1. Názov Agresívne praktiky v spotrebiteľských vzťahoch
    Autorské údajeTatiana Mičudová
    Autor Mičudová Tatiana
    Zdrojový dokument Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. Roč. 18, č. 6 (2013), s. 36-40. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2013. ISSN 1335-7034
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 347.7 - Obchodné právo
    Heslá vzťahy obchodné * podnikatelia * spotrebitelia * predaj * zákonník obchodný * zisk
    AnotáciaKaždý podnikateľ uskutočňuje svoju podnikateľskú činnosť s cieľom dosiahnuť zisk. Podnikatelia pri predaji tovaru, či poskytovaní svojich služieb využívajú voči spotrebiteľom rôzne obchodné praktiky, ktorých účelom je presvedčiť spotrebiteľa o tom, že si má daný tovar kúpiť alebo objednať danú službu. Nie všetky tieto praktiky sú však férové. Nekalými obchodnými praktikami, príp. agresívnymi praktikami, sa zaoberajú v rámci svojej rozhodovacej činnosti nielen súdy Slovenskej republiky, ale aj Súdny dvor Európskej únie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.