Počet záznamov: 1
Medzinárodné prostredie a jeho vplyv na medzinárodný marketing
Názov Medzinárodné prostredie a jeho vplyv na medzinárodný marketing : bakalárska práca Autorské údaje Barbara Baloghová, školiteľ: Edita Milčevičová Autor Baloghová Barbara Ďalší autori Milčevičová Edita (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu Vydavateľské údaje Košice, 2013. - 56 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 875941
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1