Počet záznamov: 1  

Medzinárodné prostredie a jeho vplyv na medzinárodný marketing

  1. Názov Medzinárodné prostredie a jeho vplyv na medzinárodný marketing : bakalárska práca
    Autorské údajeBarbara Baloghová, školiteľ: Edita Milčevičová
    Autor Baloghová Barbara
    Ďalší autori Milčevičová Edita (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2013. - 56 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra875941

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.