Počet záznamov: 1
Metódy marketingového výskumu a ich možnosti aplikácie v podnikovej praxi
Názov Metódy marketingového výskumu a ich možnosti aplikácie v podnikovej praxi : bakalárska práca Autorské údaje Lucia Hybská, školiteľ: Peter Šinský Autor Hybská Lucia Ďalší autori Šinský Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 47 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 872933
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 340.8 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1