Počet záznamov: 1  

Elektronický obchod, analýza a vyhodnotenie najpredávanejších komodít v konkrétnej firme

  1. Názov Elektronický obchod, analýza a vyhodnotenie najpredávanejších komodít v konkrétnej firme : bakalárska práca
    Autorské údajeTibor Csenger, školiteľ: Mária Szivósová
    Autor Csenger Tibor
    Ďalší autori Szivósová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra aplikovanej informatiky
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 38 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra872152

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce718.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.