Počet záznamov: 1  

Kvantitatívne metódy v marketingu a ich praktická aplikácia

  1. Názov Kvantitatívne metódy v marketingu a ich praktická aplikácia : bakalárska práca
    Autorské údajeZuzana Hanková, školiteľ: Michal Páleš
    Autor Hanková Zuzana
    Ďalší autori Páleš Michal (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKMM - Katedra matematiky FHI
    Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra matematiky
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 41 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra872045

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce891.6 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.