Počet záznamov: 1  

Ako byť úspešný na veľtrhu: osobný kontakt so zákazníkom v priamom prenose

  1. Názov Ako byť úspešný na veľtrhu: osobný kontakt so zákazníkom v priamom prenose
    Autorské údajeLenka Kmeťová
    Autor Kmeťová Lenka
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 5, č. 6-7 (2013), s. 72-74. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá veľtrhy * komunikácia externá * propagácia * reklama vonkajšia * kontrakty * vzťahy s verejnosťou
    AnotáciaPodstata profesionálnej prípravy na veľtrh. Propagácia a náležitá profesionálna príprava firmy na obchodný kontakt. Najnáročnejšia a najkomplikovanejšia forma marketingového mixu a komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-12 + 1 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.