Počet záznamov: 1  

Product placement: nenápadné, avšak účinné oslovenie zákazníkov

  1. Názov Product placement: nenápadné, avšak účinné oslovenie zákazníkov
    Autorské údajeKamila Ševčíková
    Autor Ševčíková Kamila
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 5, č. 6-7 (2013), s. 78-79. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá produkty * reklama * propagácia priama * film * šport * psychológia reklamy * komunikácia marketingová
    AnotáciaPrijateľnosť a miera prijatia reklamy v kinematografických dielach, filmoch, športových a zábavných programoch. Typy a možnosti rozlišovania product placementu (umiestňovania produktov). Umiestňovanie produktov a zákon o vysielaní a retransmisii.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-12 + 1 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.