Počet záznamov: 1
Product placement: nenápadné, avšak účinné oslovenie zákazníkov
Názov Product placement: nenápadné, avšak účinné oslovenie zákazníkov Autorské údaje Kamila Ševčíková Autor Ševčíková Kamila Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 5, č. 6-7 (2013), s. 78-79. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá produkty * reklama * propagácia priama * film * šport * psychológia reklamy * komunikácia marketingová Anotácia Prijateľnosť a miera prijatia reklamy v kinematografických dielach, filmoch, športových a zábavných programoch. Typy a možnosti rozlišovania product placementu (umiestňovania produktov). Umiestňovanie produktov a zákon o vysielaní a retransmisii. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-12 + 1 príl.
článok
Počet záznamov: 1