Počet záznamov: 1
10 najväčších hotelierskych omylov
Názov 10 najväčších hotelierskych omylov . 1. Marketing, predaj a distribúcia Autorské údaje Richard Mištík Autor Mištík Richard Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 7, č. leto (2013), s. 26-28. - Žilina : Direct press, 2013. ISSN 1337-0545 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie Heslá hotelierstvo * hotely * riadenie * predaj * marketing * identita podniková * internet * zákazníci * väzba spätná Anotácia Neplatnosť tvrdenia: dobrý hotel sa predáva sám. Spätná väzba od zákazníka. Dôležitosť kontaktných údajov. Najdrahšia izba je prázdna. Poznať svojich chlebodarcov - zákazníkov. Korporátna identita. Internet ako kľúčový predajný kanál. Výnosový manažment. Kto nič nerobí, nič nemá. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: jar-zima
článok
Počet záznamov: 1