Počet záznamov: 1  

10 najväčších hotelierskych omylov

  1. Názov 10 najväčších hotelierskych omylov . 1. Marketing, predaj a distribúcia
    Autorské údajeRichard Mištík
    Autor Mištík Richard
    Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 7, č. leto (2013), s. 26-28. - Žilina : Direct press, 2013. ISSN 1337-0545
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Heslá hotelierstvo * hotely * riadenie * predaj * marketing * identita podniková * internet * zákazníci * väzba spätná
    AnotáciaNeplatnosť tvrdenia: dobrý hotel sa predáva sám. Spätná väzba od zákazníka. Dôležitosť kontaktných údajov. Najdrahšia izba je prázdna. Poznať svojich chlebodarcov - zákazníkov. Korporátna identita. Internet ako kľúčový predajný kanál. Výnosový manažment. Kto nič nerobí, nič nemá.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: jar-zima

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.