Počet záznamov: 1  

Marketing vysokoškolských institucí

  1. Názov Marketing vysokoškolských institucí
    Preklad názvuMarketing of universities
    Autorské údajeMarie Slabá, Marie Hesková
    Autor Slabá Marie
    Spoluautori Hesková Marie
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 7, č. 1 (2012), s. 15-24. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá univerzity * nástroje marketingové * marketing * marketing mix
    AnotáciaMarketingový mix vysokoškolských inštitúcií. Nástroje marketingového mixu. Marketingová komunikácia a komunikačný mix vysokoškolských inštitúcií s pohľadu stakeholder managementu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2012: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.