Počet záznamov: 1  

Lidský faktor v brand managementu

  1. Názov Lidský faktor v brand managementu
    Preklad názvuHuman factor in brand management
    Autorské údajeZuzana Wroblowská
    Autor Wroblowská Zuzana
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 7, č. 1 (2012), s. 25-39. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá manažéri * marketing * zdroje ľudské * značky výrobné * manažment sortimentný
    AnotáciaNávrh typovej pozície funkčného miesta "manažér produktovej značky".
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2012: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.