Počet záznamov: 1  

Tvorba marketingových stratégií podporujúcich posun k racionálnej a udržateľnej spotrebe

  1. Názov Tvorba marketingových stratégií podporujúcich posun k racionálnej a udržateľnej spotrebe
    Preklad názvuThe Creation of marketing strategies which support the shift to rational and sustainable consumption
    Autorské údajeGabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová
    Autor Pajtinková - Bartáková Gabriela
    Spoluautori Gubíniová Katarína
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 7, č. 2 (2012), s. 39-56. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * správanie spotrebiteľa * spotreba
    AnotáciaÚloha marketingového riadenia pri šírení myšlienky o racionálnej spotrebe. Od segmentácie k fragmentácii a vzniku nových (zelených) trhov. Postoje európskych spotrebiteľov k otázkam udržateľnej spotreby.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2012: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.