Počet záznamov: 1
Tvorba marketingových stratégií podporujúcich posun k racionálnej a udržateľnej spotrebe
Názov Tvorba marketingových stratégií podporujúcich posun k racionálnej a udržateľnej spotrebe Preklad názvu The Creation of marketing strategies which support the shift to rational and sustainable consumption Autorské údaje Gabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová Autor Pajtinková - Bartáková Gabriela Spoluautori Gubíniová Katarína Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 7, č. 2 (2012), s. 39-56. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * správanie spotrebiteľa * spotreba Anotácia Úloha marketingového riadenia pri šírení myšlienky o racionálnej spotrebe. Od segmentácie k fragmentácii a vzniku nových (zelených) trhov. Postoje európskych spotrebiteľov k otázkam udržateľnej spotreby. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2012: 1-2
článok
Počet záznamov: 1