Počet záznamov: 1  

Changes in international marketing strategies of companies operating in the global luxury industry due to the financial and economic crisis

  1. Názov Changes in international marketing strategies of companies operating in the global luxury industry due to the financial and economic crisis
    Preklad názvuZmeny v medzinárodných marketingových stratégiách spoločností pôsobiacich na globálnom trhu s luxusným tovarom vzhľadom na finančnú a hospodársku krízu
    Autorské údajeOtília Zorkóciová, Erika Mária Jamborová
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 21 (2013), s. 136-148. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * stratégia marketingová * marketing mix * tovar luxusný
    AnotáciaIdentifikácia základných prvkov úspešnej medzinárodnej marketingovej stratégie luxusného tovaru v celosvetovom meradle.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00764-015, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 21-24

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.