Počet záznamov: 1
Opatrenia na zvýšenie podielu slovenských potravín na domácom trhu
Názov Opatrenia na zvýšenie podielu slovenských potravín na domácom trhu Preklad názvu Measures for increasing the Slovak food products market share Autorské údaje Ľubica Zubaľová, Kristína Drieniková Autor Zubaľová Ľubica EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Drieniková Kristína EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 21 (2013), s. 149-159. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
VEGA 1/0826/12 Skúmanie vplyvov pokrízového vývoja na strategické smerovanie EÚ s dôrazom na energetickú politiku
Poznámky VEGA 1/1185/12. - VEGA 1/0826/12 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá produkty * výrobky poľnohospodárske * potraviny * Slovensko * trh potravinový * reťazce obchodné Anotácia Analýza podielu slovenských potravín na pultoch obchodných reťazcov Tesco, Metro, Coop, Billa, CBA, Kaufland a Lidl. Vyhodnotenie príčin poklesu a perspektívy rastu podielu slovenských potravín na pultoch slovenských obchodných prevádzok. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00764-014, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 21-24
článok
Počet záznamov: 1