Počet záznamov: 1  

Architektura značek jako východisko pro strategický brand management

  1. Názov Architektura značek jako východisko pro strategický brand management
    Autorské údajeMartin Machek
    Autor Machek Martin
    Zdrojový dokument Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Č. 1 (2013), s. 1-10. - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá stratégia marketingová * značky výrobkov * značky kvality * systémy informačné * manažment strategický
    AnotáciaHlavné strategické prístupy k architektúre značky, ktoré definuje odborná literatúra, a ktoré využívajú úspešne multinacionálne firmy.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF211.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.