Počet záznamov: 1  

Dobrá propagácia je investícia

  1. Názov Dobrá propagácia je investícia
    Autorské údajeMiloš Toman
    Autor Toman Miloš
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. Roč. 3, č. 12 (júl/august 2013), s. 28-29. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2013. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * médiá * obchod
    AnotáciaCieľ reklamy - zvýšenie tržieb a zisku. Sedem krokov k úspechu. Využitie miestnych médií. Ochutnávky v predajniach. Úspech stojí na aktivite predavača.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 9-14

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.