Počet záznamov: 1  

Zvyky ovlivňují nákupní chování při setkáních s POP komunikací

  1. Názov Zvyky ovlivňují nákupní chování při setkáních s POP komunikací
    Autorské údajeDaniel Jesenský
    Autor Jesenský Daniel
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 23, č. 2 (2013), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá správanie spotrebiteľa * nákup * emócie * komunikácia
    AnotáciaÚloha POP komunikácie pri nákupnom správaní spotrebiteľov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.