Počet záznamov: 1  

Prečo mediálna kampaň IP = IQ?

  1. Názov Prečo mediálna kampaň IP = IQ?
    Preklad názvuWhy the media campaign IP = IQ?
    Autorské údajeEmil Žatkuliak
    Autor Žatkuliak Emil
    Zdrojový dokument Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. Roč. 17, č. 1-2 (2013), s. 18-19. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, 2013. ISSN 1335-2881
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá vlastníctvo duševné * značky výrobné * známky ochranné * právo značkové * falzifikáty * ochrana práv priemyselných
    AnotáciaFalšovanie výrobkov ako vážny globálny problém, ktorý sa negatívne dotýka aj Slovenska. Posolstvo kampane Úradu priemyselného vlastníctva SR s podporou Svetovej organizácie duševného vlastníctva.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2013: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.