Počet záznamov: 1  

Faktor strachu v reklamných kampaniach poisťovacích spoločností

  1. Názov Faktor strachu v reklamných kampaniach poisťovacích spoločností
    Autorské údajeZuzana Littvová
    Autor Littvová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Zdrojový dokumentNové trendy v marketingu - zodpovednosť v podnikaní : zborník z 9. vedeckej medzinárodnej konferencie : Smolenice, 6.-7. 11.2012. S. 91-96. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2012. ISBN 978-80-8105-451-8
    PoznámkyVEGA 1/0681/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá kampane reklamné * spoločnosť * poisťovne * poisťovatelia * riziko poistné * osoby fyzické
    AnotáciaAnalýza reklamných procesov poisťovacej spoločnosti, ktoré sú ovplyvňované rizikami, náhodami a nebezpečenstvom ako hlavnými predmetmi poisťovacej činnosti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00626-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.