Počet záznamov: 1
Faktor strachu v reklamných kampaniach poisťovacích spoločností
Názov Faktor strachu v reklamných kampaniach poisťovacích spoločností Autorské údaje Zuzana Littvová Autor Littvová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Zdrojový dokument Nové trendy v marketingu - zodpovednosť v podnikaní : zborník z 9. vedeckej medzinárodnej konferencie : Smolenice, 6.-7. 11.2012. S. 91-96. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2012. ISBN 978-80-8105-451-8 Poznámky VEGA 1/0681/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá kampane reklamné * spoločnosť * poisťovne * poisťovatelia * riziko poistné * osoby fyzické Anotácia Analýza reklamných procesov poisťovacej spoločnosti, ktoré sú ovplyvňované rizikami, náhodami a nebezpečenstvom ako hlavnými predmetmi poisťovacej činnosti. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00626-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1