Počet záznamov: 1  

[Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem]

  1. Názov [Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem]
    Autorské údajePeter Knapik
    Autor Knapik Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 22 (2013), s. 318-322. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493
    Recenz.dok. Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem / Otília Zorkóciová - Barbora Brynkusová, recenzovali: Víťazoslav Balhar, Peter Knapik. - Bratislava : Sprint 2, 2012
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá recenzie * stratégia marketingová * marketing medzinárodný
    AnotáciaRecenzia na monografiu, ktorej cieľom je priblížiť prístupnou, prehľadnou a zrozumiteľnou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00788-006, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 21-24

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.