Počet záznamov: 1
Fenomén personalizácie vo volebnej kampani
Názov Fenomén personalizácie vo volebnej kampani Autorské údaje Radoslav Štefančík Autor Štefančík Radoslav EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ Zdrojový dokument Voľby 2006 v štátoch V4 : zborník z vedeckej konferencie, 28.-29. september 2006, Prešov. S. 327-337. - [Prešov] : SLOVACONTACT, [2007]. ISBN 978-80-8068-595-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 324 - Voľby. Plebiscity. Referendum Heslá kampane volebné * voľby * vláda * strany politické * médiá * Slovensko Anotácia Definovanie pojmu personalizácia. Štyri roviny personalizácie: personalizácia vo vedení volebnej kampane, personalizácia mediálneho spravodajstva a volebnej kampane, personalizácia voličského správania, personalizácia prieskumovej verejnej mienky. Faktory s vplyvom na mieru personalizácie voličského správania - prípad Slovenska. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 01225-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1