Počet záznamov: 1  

Fenomén personalizácie vo volebnej kampani

  1. Názov Fenomén personalizácie vo volebnej kampani
    Autorské údajeRadoslav Štefančík
    Autor Štefančík Radoslav EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ
    Zdrojový dokumentVoľby 2006 v štátoch V4 : zborník z vedeckej konferencie, 28.-29. september 2006, Prešov. S. 327-337. - [Prešov] : SLOVACONTACT, [2007]. ISBN 978-80-8068-595-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 324 - Voľby. Plebiscity. Referendum
    Heslá kampane volebné * voľby * vláda * strany politické * médiá * Slovensko
    AnotáciaDefinovanie pojmu personalizácia. Štyri roviny personalizácie: personalizácia vo vedení volebnej kampane, personalizácia mediálneho spravodajstva a volebnej kampane, personalizácia voličského správania, personalizácia prieskumovej verejnej mienky. Faktory s vplyvom na mieru personalizácie voličského správania - prípad Slovenska.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 01225-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.