Počet záznamov: 1  

Dilema výučby makroekonómie na prvom stupni univerzitného štúdia a empirická štúdia

  1. Názov Dilema výučby makroekonómie na prvom stupni univerzitného štúdia a empirická štúdia
    Súbežný názovUndergraduate macroeconomics dilema and an empirical study
    Autorské údajeKarol Szomolányi
    Autor Szomolányi Karol EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokument Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi X : zborník príspevkov zo seminára : 29. – 31. máj 2013, Čingov – Slovenský raj. [S. 1-7]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3646-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0595/11 Analýza hospodárskych cyklov v ekonomikách eurozóny (so zreteľom na špecifiká slovenskej ekonomiky) s využitím ekonometrických a optimalizačných metód
    PoznámkyVEGA 1/0595/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá makroekonomika * výučba vedecká * univerzity * cykly hospodárske * keynesizmus * mikroekonomika
    AnotáciaAko by mala byť vyučovaná makroekonómia v prvom stupni univerzitného štúdia. Autor porovnáva dva prístupy založené na teórii reálneho hospodárskeho cyklu a na súčasnej keynesovskej teórii. Odporúčanie výučby makroekonómie na prvom univerzitnom stupni využitím mikroekonomických východísk.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00683-018, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.