Počet záznamov: 1  

Základné otázky pri aplikácii spoločensky zodpovedného podnikania pre malé a stredné podniky

  1. Názov Základné otázky pri aplikácii spoločensky zodpovedného podnikania pre malé a stredné podniky
    Súbežný názovMain questions in small and medium sized enterprises when implementing corporate
    Autorské údajeLucia Vilčeková
    Autor Vilčeková Lucia
    Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba III : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. S. 87-90. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3652-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnik malý * podnik stredný * podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská
    AnotáciaVýznam MSP. Spoločenská zodpovednosť nie je nový koncept pre malé a stredné podniky. Novinkou však je rastúca pozornosť venovaná spoločensky zodpovednému podnikaniu politikmi, spotrebiteľmi, miestnou komunitou a mimovládnymi organizáciami. Spoločenská zodpovednosť v malých a stredných podnikoch je menej formálna a intuitívnejšia ako vo väčších podnikoch, ale to neznamená, že je menej hodnotná. Spoločensky zodpovedné podnikanie môže priniesť výhody pre malé a stredné podniky.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.