Počet záznamov: 1
Reklamácie ako príležitosť udržať si lojalitu zákazníka
Názov Reklamácie ako príležitosť udržať si lojalitu zákazníka Autorské údaje Vladimír Kuriš Autor Kuriš Vladimír Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 5, č. 8 (2013), s. 56-57. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá reklamácie * ochrana spotrebiteľa * práva spotrebiteľské * spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa Anotácia Schopnosť komunikovať s nespokojným zákazníkom a získať si ho na svoju stranu. Znalosť príslušných predpisov a kľúčové zákony pri procese reklamácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-12 + 1 príl.
článok
Počet záznamov: 1