Počet záznamov: 1
K niektorým priestorovým aspektom geomarketingu v podmienkach globalizácie
Názov K niektorým priestorovým aspektom geomarketingu v podmienkach globalizácie Súbežný názov To some spatial aspects of marketing in the conditions of globalization Autorské údaje Jaroslav Kita, Pavol Konštiak Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 193-202, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Heslá marketing * geografia * systémy informačné geografické * priestor * globalizácia Anotácia Príspevok sa zaoberá objasnením niektorých priestorových aspektov vzťahov jednotlivcov s územím v geomarketingu v podmienkach globalizácie. Geomarketing - vymedzenie základných pojmov. Vzťahy jednotlivcov s územím. Prístupy k skúmaniu priestoru. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00803-047, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 124.5 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1