Počet záznamov: 1  

K niektorým priestorovým aspektom geomarketingu v podmienkach globalizácie

  1. Názov K niektorým priestorovým aspektom geomarketingu v podmienkach globalizácie
    Súbežný názovTo some spatial aspects of marketing in the conditions of globalization
    Autorské údajeJaroslav Kita, Pavol Konštiak
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 193-202, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    PoznámkyVEGA 1/0039/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Heslá marketing * geografia * systémy informačné geografické * priestor * globalizácia
    AnotáciaPríspevok sa zaoberá objasnením niektorých priestorových aspektov vzťahov jednotlivcov s územím v geomarketingu v podmienkach globalizácie. Geomarketing - vymedzenie základných pojmov. Vzťahy jednotlivcov s územím. Prístupy k skúmaniu priestoru.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00803-047, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.